lee minhoo 2012
سلام سلام سلام ليلا هستم 20 ساله از شيراز مختصر بگم هدفم از ساخت اين وب علاقه ايه که به موسيقي کره و خواننده هاشون دارم هست هيچ چيز بد و خسته کننده اي هم تو وبم نميذارم، حالشو ببرين
مسعود اکبری اطلاعات اموزنده 1
نگار نقش 1
korea-club 1
جدیدترین آهنگهای روز 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با هرکه ساختیم ،باختیم و آدرس respina20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 24656
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 132
تعداد آنلاین : 1


طبق معمول سیو کنین بزرگ میشه 



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت22:58---1 خرداد 1391
سلام گلم معرکه هستی عزیزم ممنونم از مهربونیات خوشحالم کردی اومدی گلی میخوام لینکت کنم بدو بیا بگو با چه عنوانی؟ منتظرما پاسخ:اووومدم

ن-ر
ساعت23:11---14 ارديبهشت 1391
سلام وبتان زیباست ممنون که سرزدی



پنجره زیباست اگر بگذارند



چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند



من از اظهار نظر های دلم فهمیدم



عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند








پاسخ:مرسی کامنت گذاشتین


Sara&Parisa
ساعت17:06---12 ارديبهشت 1391
خیلی از وبت خوشم اومد خیلی باحاله ...این عکساتم عالی بود مررررررررررررررررررررررررررررر ررررسیپاسخ:باحالی از خودتونه چشتون باحال می بینه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:عکس,عکس,ساعت 19:38 توسط لیلا و فرانک |